kolmapäev, 27. november 2019

Programmeerimise tähtsus minu jaoks

                                                 



   Minu jaoks on programmeerimine tore tegevus, sest seal läheb vaja palju loogikat, mis mulle meeldib. mulle prgrammerimine mingil määral meeldib, kuid tegeleksin pigem teiste tegevustega. Programmeerimine on väga tähtis Informaatika tunnis, sest programmerimine arendab sind ja sinu loogikat. Programmerimses võib vahel olla raske, kui kui sa oskad leida lahendusi siis see on kerge. Saan programmerimise teemast aru. Programmeerimise elukutse on huvitav, vaheldusrikas ja tasuv, sest kui nokitsed mingi projekti kallal umbes 1 nädal ja saad selle lõpuks ilusti valmis, siis see on väga tasuv. See on ka vaheldusrikas, sest programmerimisega seotud ameteid on palju. Ma ei usu, et ma saan programmeijaks praegu, aga võib-olla tulevikus tahan. Mina olen mõned projektid teinud scratchis, nt liikumine, viktoriin, jne.

1 kommentaar:

Ilmavaatluse analüüs

Eelmine nädal uurisin ma  Võru  ilma aastavahemikus  2005-2020.  Tabelit uurides sai aga teada, et kõige soojem oli aastal  2015 , õhutemper...